esmaspäev, 7. mai 2007

Pühapäeval, 06. mail

Eile oli taas proov. Ma tahtsin küll väga tubli ja operatiivne olla ja kohe eile kirja panna märkmed eilse proovi kohta, kuid mu koduarvuti vedas mind alt, jooksis kinni ja kustutas kirjapandu ära. Ja öösel ma enam ei jaksanud hakata uuesti kirjutama.
Teen seda nüüd.
Ehkki viimasest proovist oli möödas vaid mõni päev, tundus, nagu olnuks see väga ammu. Ilmselt oli asi selles, et viimaste proovide aegu on olnud ilmaolud nii kehvad, et õigest proovist pole midagi välja tulnud, samuti pole alati kõiki kohal olnud.
Seetõttu tundus eilne proov eriliselt rahvarohke, kõik olid kohal! Vabandust - Jaanus puudus...

Ilm oli õnneks väga ilus! Oli soe, ehkki päikese madalamale vajudes hakkas vilu ja külm puges riiete alla.
Eilses proovis sai Ursula esimesed ristsed Heetena ja ta oli väga tubli! Tekst oli peas, liikumised tulid töö käigus. Ehkki väga oluline oleks olnud Jaanuse kohalolu, sest just Andersonil on Heetega eriti palju koosmängu, aitas sedapuhku hädast välja Romero, kes oli õnneks juhuslikult kohal nagu klaver põõsas.
Majaproua rolli mängis eile Julia, ka temal oli tekst juba peas, seetõttu oli peatähelepanu pööratud liikumistele, minekutele ja tulekutele.
Ursulast ja Juliast võiksid tekstiõppimise operatiivsusest kõik eeskuju võtta, mina ise kaasaarvatud! :-)

Kuna Julia oli eile majaproua, siis olin mina, Aire, vanamutike. Laenasin Kristiinalt keppi, see oli väga paraja suurusega minu mutikese jaoks. Seda rolli luues on mul silme ees endisest korterinaabrist väga kerekas vanainimene, kes vaevaliselt liikus kepi ja mööbliesemete toel. Vaevalisuse osas on mul veel arenguruumi, ma vist liikusin liiga rutakalt, kepsakalt ja liiga pikkade sammudega. Ja kindlasti annab õiget tunnetust juurde ka Silveri muretsetud kostüüm.
Vanamutikese osas on vahva näha ka Sandrit!
Naljakaid stseene on oodata peaaegu pimeda preili Leisega (Ave), lavastaja näpunäidete järgi on kuuma vee palumised eriti koomilised.
Erlend sai eile esimest korda väliproovis enda rollilahendust näidata, varem on Andres mänginud.
Oleg ronis katusele, kus ta eile küll riideid seljast ei heitnud, kuid etendustes seda siiski lavastaja visiooni kohaselt peaks tegema.
Jäänud on vaevalt kolm nädalat! Ehkki asi hakkab ilmet võtma, on kõik siiski nii toores ja vajaks iga päev proove. See aga pole võimalik! Ja kui ühel nädalal Oleg ei saa üldse proovidesse tulla, siis jääb aega veelgi vähem, et kõigi osatäitjatega kõike läbi teha...

Esietenduseni on jäänud 19 päeva.

Signe tehtud pildid proovist.

1 kommentaar:

Kristiina ütles ...

Sain mina ka üle pika aja proovi ja tundus, et asi polegi nii lootusetu. Kuigi kõik on tõesti veel toores ja lahtine, hakkab midagi siiski juba kujunema.Tundes Raivot ja teades iga-aastast hullumaja enne esietendust võib siiski loota, et lavastus lõpuks kenasti välja kukub.
Ja aitäh Airele, kes nii vahvalt meie prooviperioodi kajastab.