teisipäev, 22. mai 2007

Esmaspäeval, 21. mail

Eile oli supersoe ilm!
Hirmuga mõtlen, kui nädala lõpus lubab 28 kraadi sooja, siis annab mul oma polstriga higistada... :-) Aga ise ma seda tahtsin.... noh, siis olid külmemad ilmad kah!:-)

Hurraaa! Plakatid valmis! Plakatid on must-valged ja väga kenad! Aitäh Mall Vahtrele, kes meid vihmasajus pildistamas käis! Tulemus on väga kena! Ja üldse ei näe me märgade rääbistena välja! :-)

Riietusime kostüümidesse, mina olin vanamutike, Julia mängis pereprouat. Julial on tekst hästi peas ja ta oli väga leidlik ka tegevuste osas (rõdul põranda pühkimine, all pingi pesemine - tubli, Julia!), hea oli tema mängu vaadata.

Proovide osas sai selgeks, et nüüd mängitakse igas proovis läbi kahe koosseisuga. Kolmapäeval on esimesena laval Ursula ja Aire ning teisena Julia ja Piret, neljapäeval on esimesena Julia ja Piret ning teisena Ursula ja Aire.

Reedel Tiigi seltsimaja perepäeval esitavad Ursula ja Jaanus ning Oleg ja Kristiina paari stseeni ja kontrolletendusel mängivad Ursula ja Aire, nagu lavastaja on paika pannud.

Silver Vahtre tegutses oma vaiksel moel, andis nõu, sättis näitlejaid ja interjööri, oli muretsenud kõike vajaminevat...
Minul mure pereproua kleidi pärast. Ma tutvustasin oma visiooni, et kui vanamutikese kleit on must, siis pereproual peaks ehk olema midagi ärksamat ja lillelist, sellega oli kunstnik väga päri, aga paraku pole mul aega olnud kaltsukaid kammida. Nii astun ma homme ikkagi üles mõlemas rollis musta kleidiga... :-(

Esietenduseni on jäänud 4 päeva...

Kommentaare ei ole: