teisipäev, 29. mai 2007

Kuumalaine vaikses nurgakeses

Eile oli meie teine etendus, nagu preili Agaate on juba öelnud. Tore, et ta on nii krapsakas olnud ja vanusest hoolimata jõudnud öiseid sissekandeid teha! :)

Palavus 30 kraadi, kõik ägavad kuumuse käes, aga ma võin neid lohutada, et minul on nendega võrreldes kõige kohutavam seis - paks polster ümber kere ja kui paruka ka veel pähe tõmbasin, siis tundsin, et mu ainus unistus on jääkotid keha ja polstri vahele toppida. :)

Kohvilauas istudes tundub meile etendus hästi jooksvat, kuid lavastajal on selle kohta tavaliselt oma arvamus.:)
Eile tundus siiski kuum kohv liiast olevat, vist tuleb külmadele jookidele üle minna, vähemalt selle kohutava kuumuse ajal.

Eilne grimeerimine tuli minu puhul Raivo sõnul päris hästi välja, ehkki teised leidsid, et minu näost oleks kui kass üle käinud :). Aga Raivo leidis, et ma näen sobivalt kole välja. Ja Kristiina kah.
Avele tegi eile grimmi Kristiina, sest Avet ei saa usaldada, tema armastab indiaanlasi:))))
Millegipärast on siiski Avet raskem vanemaks teha, liiga hea näeb välja.:)
Tõnust ja Sandrist ma ei räägigi, nemad on kohe liiga head, et neid suudaks krõnksumaks ja koledamaks teha.:)
Kuna Sandrit häirisid tema liigjuuksed (=parukas), siis kaapis ta pidevalt liigseid karvu oma näolt ära ja selle tulemusena ei jäänud sellestki, mis ma tema näole suutsin panna, midagi järele.

Hoolimata eilsest imeilusast ilmast oli vaatajaid kaunis kesiselt, oleks oodanud rohkem rahvamassi. Aed mahutab palju rohkem inimesi, kui ilmselt arvatakse. Nii et võib päris julgelt tulla, usutavasti ei ole vaja kedagi minema saata, sest istumise ruumi jätkub ikka, kasvõi mõnusal murukamaralgi.

Sel nädalal mängime veel täna, homme, ülehomme ja siis tuleb pikem paus kuni 12. juunini.

Kommentaare ei ole: