teisipäev, 17. aprill 2007

Veel Maniakist...

Pärast esietendust lubasin veel Maniakki vaatama minna ja veel oma muljetest kirjutada. Käisingi veel vaatamas, aga kirjutamiseni pole veel jõudnud.... Püüan oma lubadust nüüd tagantjärele täita.

Kahjuks ei õnnestunud mul näha Helit mängimas, tema tegi oma rolli vaid ühes etenduses. Ma olen kuulnud vaid kõlakaid sellel teemal, kuid kuna ma ise pole näinud, ei saa ma neid ei kinnitada, ümber lükata ja isegi mitte kommenteerida.

Teine etendus, mida mina nägin, oli 18. märtsi etendus, ja meeldis mulle tunduvalt rohkem kui esietendus. Ilmselt nauditi ise mängu rohkem ja puudus esietenduse närv (alati jääb mõni proov puudu!).
Siit ka kogemus endale - kunagi ei saa öelda, et ma olen etendust näinud, kui olen seda näinud vaid korra. Teisel korral avanes minu jaoks veelgi nüansse, karakterite väljamängimine tundus küpsem ja enam ei häirinud teksti kärbitus.
Kolmas minu nähtud etendus oli viimane, mis toimus 27.märtsil, oli minu jaoks kõige huvitavam. Siis olid rollide lahendused jälle hoopis teised, põnevamad, saladuslikumad ja andsid kõige rohkem võimalusi mõtlemaks, KES ON MANIAKK.

Hilisemas vestluses selguski, et tegelikult olid kõik etendused väga erinevad ja erinevad rollide väljamängimised üllatasid lavastaja Liisi Tegelmannigi, kelle sõnul oli tal iga etendust väga huvitav jälgida, sest näitlejad oskasid selle iga kord erinevaks mängida.

Kommentaare ei ole: