teisipäev, 8. mai 2007

Teisipäeval, 08.05.2007

Esmaspäevane (07.05.2007) proov

Olen küll üsna kaua viivitanud eilse proovi kirjapanekuga, aga mis parata, alati ei ole aega... Kuid mõned märksõnad tahaksin siiski üles tähendada.
Sel nädalal Olegi ei ole, see teeb proovid raskemaks, ehkki ka mõnevõrra lühemaks, mille vastu näiterahval vist midagi ei ole. :-) Küll aga teeb muret, kas Oleg on järgmiseks nädalaks teksti pähe saanud...
Järgmisel nädalal jällegi pole Imbit, kellel on ammu planeeritud nädal tervise parandamiseks.

Eile oli kohal Jaanus, kellega Ursula sai koosmängu harjutada. Kõik nende stseenid tuli põhjalikult läbi töötada, erilist huvi pakkus ülejäänud seltskonnale suudluse stseen, mida nad lubasid omavahel väga korralikult harjutada, harjutada ja harjutada, et see järgmisel korral võimalikult hästi välja kukuks. :-) Suudlusestseeni tegi nimelt raskemaks asjaolu, et Heete peaks Heinoga lavastaja nõudel väga jõuliselt ringi käima ja Heino mahaväänamine ei tahtnud koos kirgliku suudlusega hästi õnnestuda.:-)

Eile oli proovi vaatamas ka Silver, kes varustas meid kostüümidega, passitas ja hindas, kellele mis sobib, milliseid aksessuaare kasutada, millist kübarat ja kuidas kanda.

Minu soov oli nii majaprouana kui vanamutikesena olla korpulentsem ja jõulisem, selle vastu ei olnud ei kunstnikul ega lavastajal midagi. Miks ma tahan olla suur ja paks? Sest mulle meeldib, kui ma saan olla kardinaalselt erinev oma tavapärastest rollidest. Ei pea ju kogu aeg mängima sekspomme, eks? Ja on ju vahva, kui mind ära ei tunta! Selles lavastuses on vaatajatele nii mõnigi üllatus, sest selliseid osatäitmisi on lausa mitmeid, kus esmapilgul ei suuda tuvastada (loodetavasti!), kes mängib. Sellised rollid on nii Avel, Kristiinal, Julial, Sandril, Tõnul kui ka minul - ja minu arvates on see väga põnev! Huvitav on mängida kedagi sellist, keda veel varem pole mänginud.

Võib-olla pole hea mõte, et ma mõlemas rollis olen sarnase kehaehitusega, aga ei leitud ka vastuväiteid, miks ma ei võiks olla.

Sedapuhku sain mina mängida majaprouat ja oma häält ekspluateerida, nii et sülge pritsis! :-) Hm, ma olen võtnud jõulisema lähenemise, aga see on muidugi üsna väsitav... kas ikka tõesti mõni naine kogu aeg niimoodi karjub? See vist ei ole ka kuigi tõepärane.... Ehk peaksin mõne koha peal siiski natuke tagasi tõmbama? Aga kui lähtuda selles, et Julia ja minu rollilahendused peaksid olema erinevad, siis tuleks ilmselt kasuks, kui ma häälekam olen ja pidevat rahulolematust valjult demonstreerin. Sest Julia on leebem ja "proualikum" majaproua.

Noh, vaatame, igatahes on mul veel arenguruumi ja mõtlemisainet. Ilmselt meil kõigil.

Ja esietenduseni on "tervelt" 18 päeva! Või kõigest? :-)

Pildid.

Kommentaare ei ole: