reede, 11. mai 2007

Reedel, 11. mail

"Vaikse nurgakese " proov 10. mail

Eile (10.05.2007) oli taas proov. Ilm oli meie poolt, oli kuiv ja isegi päike paistis. Proovi alguses ei olnud Ursulat ja mind kohal, siis tegid esimest vaatust Piret ja Julia. Jaanus oli olemas, nii said mõlemad Heeted Jaanusega koosmängu proovida.

Imbi oli endiselt aktsioonis oma norsatustega (Bengaalia ematiiger!), see oli jätkuvalt naljakas!
Mina ja Ave pidime endiselt karjuma maksimaalselt valju häälega, mulle hakkab tunduma, et ma peaksin proovides oma häält natuke säästvamalt kasutama.

Järgmistes proovides tahab lavastaja meid kostüümides näha, tema sõnul annab see rollile väga palju juurde. Seda ma usun, et hoopis teine tunne on mängida mul paksukesekostüümis, siis on kõnnakud ja liigutused hoopis teistsugused. Ja oma isiklikku keppi on mul ka hädasti vaja... ei saa ju kogu aeg teiste peale loota ja seda kogu aeg laenata! :-)

Kristiina sõnul oli kunstnik Silver Vahtre palve, et kõik muretseksid veel endale sobivaid kostüüme, kui ta ise 21. mail tuleb, siis saab ta veel kostüümid üle vaadata, kohendada kus vaja, lisada, mida vaja, ja näpunäiteid anda.
Mul endal ka vaja vanamutikese tarvis kostüümi kombineerida.... Pereproua rolli jaoks on kleit olemas, ehkki teda on vaja natuke pikemaks teha.
Pühapäevaks (13.05) lubas Kristiina tuua parukaid, neid on hädasti vaja, eriti minul, kel on mitmevärvilised juuksed! Ja mul oleks vaja kahte parukat - ühte pereproua osa jaoks ja teist vanamutikese rolli tarvis.

Eile sai esimest osa kaks korda läbi teha kahe erineva osatäitjaga (Piret-Ursula ja Julia-Aire), selleks kulus üle kahe tunni, teist osa jõuti vaid korra teha, sest paraku hakkab ikka niisama istudes ja passides külm. Ja ehkki Raivo arvas, et teeks lihtsalt vahelesegamata läbi, siis sellest ei tulnud küll midagi välja, parandusi ja täiendusi tuli pidevalt.
Andersoni-Heete armastusestseenis püüdis Piret kasutada sama võtet nagu eelmises proovis Ursula Romeroga, aga siin oled kaalukategooriad natuke erinevad ja Jaanus osutus Piretile süllehaaramiseks liiga raskeks. :-) Ja Jaanus ei tahtnud oma seljaga riskida. Aga elevust tekitas see üritus küll! :-)

Raivol tuli muidugi proovi käigus huvitavaid ideid. Näiteks arvas ta, et Agaate-preili võiks Lückele otsa komistades talle kastekannu tila tagumikku torgata ja Lückele selga ronida. Selga oli Kristiina lõpuks nõus ronima, aga keeldus kategooriliselt Peetrile kastekannu tila tagumikku ajama. Raivo ise tegi seda näitlikult ja Peetri reaktsioon ei jätnud kahtlust, et ta tegi seda vägagi tõeliselt! :-)

Esietenduseni on jäänud 15 päeva.

Kommentaare ei ole: