laupäev, 16. juuni 2007

15.juuni etendus

Lahe oli täna. Raivot ei olnud. Mitte just see ei olnud lahe. Lahe oli see, et meil vaatamas Liisi (vt. maniakk). Aus olla, siis närv sees oli hullem. Raivoga on seltskond juba harjunud, kuid Liisiga? Ikka mõtled, mida tema arvab ja kuidas mõtleb? Pealtnäha jäi ta etendusega rahule. Nii ta peale etendust ütles.
Väiksed muutused olid ka. Aire mängis Julia asemel Pr. Vestbergi. Isand Vestbergi arvates on tema tänane proua väheke leebem (ehk ka armastavam?).

Etendustes tuleb hetkel pikem vaheaeg. Järgmisi saab vaadata 28, 29 juuni.

2 kommentaari:

Aire ütles ...

Kui ma oma vaatevinklist etendust kommenteerin, siis on tõsi see, et närv oli sees hullem kui ei iial varem, sest pr. Vestberg pole minu jaoks just väga omaseks saanud, ma pole saanud seda rolli endale n.-ö. kehasse mängida.(Aitäh kõigile, kes mind selle etenduse ajal emotsionaalselt toetasid!) Tunnen end ikka rohkem "kodus" vanamutina.Ja Mati märkus minu leebusest võrreldes Juliaga oli asjakohane.Küllap siis oli minu pr. Vestberg armastavam jah... :) Ehkki teises osas vist enam mitte! :D Seal tundsin end rohkem Bengaalia ematiigri järglasena! :D
Samuti ütles Oleg, et neil oli Juliaga juba välja kujunenud oma koosmäng ja sünkroonsus, minuga olid harjumuspärased stseenid teistmoodi.

Väga tore oli kuulda Liisilt, et etendus talle meeldis. Ta oli ka esimese vaatuse mängimise ajal ainus, kes naeris ja emotsioone välja näitas. Ülejäänud rahvas hakkas reageerima teises vaatuses, mis nagu alati on hoogsam ja tegusam. Hästi läheb rahvale peale Lücke striptiis katusel. :)
Mai oli ka vaatamas. Kuna Raivot ei ole, siis peab ikka valvas silm meie üle kontrolli pidama! :) Aga Mai ei öelnud omapoolset kommentaari - ja see on halb märk!:D :D :D

Aire ütles ...

Ja veel - Tõnu tegi eile minu asemel vanamuti rolli ja sai kenasti hakkama! Kahjuks ei näinud ma midagi, aga kuulata oli naljakas küll!